Aanvragen EHBO

Evenementen en sport activiteiten.

De vereniging verzorgt EHBO op evenementen.  Veelal is dit een onderdeel van de vergunning van de gemeente. We  komen  dan met minimaal 2 personen met uiteraard verbandmiddelen ed.  Bij grote evenementen kunnen dit er ook  meer zijn. We doen dit overigens alleen voor organisaties  in Zieuwent en Mariënvelde.

Daarnaast zijn er ook altijd een aantal leden welke hulp verlenen op de Zwarte Cross, een uitstekende kans om als hulpverlener meer ervaring op te doen. Tegenwoordig georganiseerd door Het Rode Kruis.

Wanneer u als organisatie EHBO wilt hebben op uw evenement kunt u contact opnemen met: Thea Wopereis, 0544-351928, theawopereis@gmail.com Doet u dit ruim van te voren opdat er voldoende tijd is om een en ander te plannen.

Met een teruglopend aantal vrijwilligers kunnen we u echter niet garanderen dat we voldoende vrijwilligers hebben voor uw evenement.

Voor het aanvraagformulier kunt u klikken op de onderstaande link:

aanvraagformulier hulpverlening

paasvuur